Tänk på studenten, you can do this

Publicerad 2014-03-18 11:43:29 i Ytligt 0 kommentarer
Festival

 
Tjena! Läget? Jag sitter och köttar med mitt gymnasiearbete och kommer nog göra det i några timmar, gaah, blir så frustrerad. Bara ben, vit klänning och en studentmössa på huvudet utspringandes från skolan eller dansandes på flaket är vad jag fantiserar om just nu.
 
Det har varit snöstorm här idag, i helgen gick jag med endast en gosig hoodie på en långpromenad med hunden och plockade tussilago och nu ligger det massa vit snö på marken, våren, var tog du vägen? Det känns ändå helt okej för solen står högt upp på himlen. Men att se gröna gräsmattor och gå på långpromenader med endast en hoodie och plocka tussilago känns lite mer lockande än att snubbla omkring i snö och is. 
 
Jag kommer åka hem från skolan seeeent idag, då tror jag att jag ska direkt ut i stallet för att rida Åskar. Mhm, rätt skönt att komma hem till något så bra som ett gosigt stall med ännu gosigare hästar. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: