Den perfekta Viktoria-hästen.

Publicerad 2014-05-06 14:25:00 i Hästarna 0 kommentarer
 
Vet ni vad? Jag har börjat kolla på hästannonser! Jag har till och med hittat hästen som får det att pirra i hela min kropp. Den som gör att jag omöjligt kan tänka på något annat än jag och han, tillsammans, i en galopp på skogsvägarna nära mitt hus. Det är en ganska maffig häst och ord som "het", "känslig", "mycket motor", "tuff" och "orädd" finns med i annonsen och det är väl lite det jag fastnade för ;) Efter att jag hade sett bilden på en häst som hade en så härlig uppsyn och verkligen strålade glädje till livet. Den perfekta Viktoria-hästen helt enkelt. Om jag hade haft ekonomi för tillfället hade jag slagit till på en gång, men då jag inte har jobbat något ännu så är jag osäker att pengarna jag har för tillfället kan gå till en häst. Jag har ännu inte stängt ner fliken på datorn där jag hittade hästen då jag inte riktigt är redo att släppa taget, haha... Åååh, hade det inte varit härligt att ha den perfekta hästen för just dig betandes på ängen nedanför ditt hus. Ska fortsätta drömma och ha den drömmen i sikte medan jag arbetar i sommar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: