Killin' it

Publicerad 2014-05-08 19:39:35 i Allmänt 2 kommentarer
 
Den långa dagen har faktiskt inte varit så jobbig som den låter. Gå upp klockan 5 och sedan umgås med viktiga människor under en företagsfrukost, sedan religionsprov, matte och avslutar med två lååånga lektioner. Men jag kände mig ändå positiv hela vägen genom dagen, dels för att jag visste att jag skulle få koppla av när jag kom hem, har gett mig själv en pluggfri dag, och även för att jag visste att hästarna väntade på mig i stallet. Drog direkt ut till stallet när jag kom hem klockan 6 för att ta in hästarna och gosa lite. Nu funderar jag på att antingen träna, när jag äntligen har den tiden, eller somna till en bra film, hehe. Lutar åt det sistnämnda, har fått alldeles för lite sömn det senaste, måste ta tillvara på min korta lilla ledighet nu innan jag måste köra 110% igen. 5 veckor kvaaaar. 

Nu ska jag iaf njuta! Är så glad att äntligen få göra det så börjar nästan gråta av lättnad.


Postat av: Elsa

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

2014-05-08 @ 20:07:06 / http://www.elsamohras.blogg.se
Postat av: Sanna&Frida

Jätte fin blogg!! Besök gärna våran och lämna en kommentar! :) Kram Hopphastarnas.horseworld.se

2014-06-05 @ 21:26:16 / http://hopphastarnas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: