1:a december

Publicerad 2013-12-01 11:47:45 i Allmänt 0 kommentarer
 
Är det redan december? Nu vill jag ha snö och julafton! Världens mysigaste månad du är välkommen ♥
Ni vill inte veta när jag vaknade idag, haha... Jag kom hem efter 10 någon gång igårkväll efter att ha varit i globen på Horseshow och sedan duschade jag och la mig under en filt för att kolla på Lost. Så somnar jag med datorn framför mig och vaknar upp i chock mitt i natten. Haha! Funderade starkt på att gå upp då, men sedan tänkte jag att jag inte kommer få sovmorgon på riiiiktigt länge. Då somnade jag om och känner mig sjukt uppvilad nu. S k ö n t! 

Ska sätta på mig ridkläderna nu för att bege mig ut till stallet och rida Walle, åh ska bli så härligt!! Idag har jag planerat att hinna med en del, men är rädd för att jag inte ens kommer hinna hälften. Haha, så vi får se om jag ens hinner blogga något eller tar en liten paus idag ;) Men i så fall hörs vi imorgon, right? p&k 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: