2 0 1 4

Publicerad 2013-12-14 14:30:48 i Bloggen 2 kommentarer

Jag är motiverad till att leverera peppande, roliga och personliga inlägg här på bloggen.
Men sedan tar det stopp där, för jag vet inte alls vad jag ska skriva. Det tar 10 minuter för mig att endast skriva en mening, när det brukar ta 10 minuter för mig att skriva ett helt inlägg. Motivationen är iaf på topp och jag taggar 2014 så sjukt mycket och de förbättringar som bloggen kommer få under året. Fler fräna kamerabilder, genomtänkta inlägg och vi ska självklart även ha så mycket roligare här! För det jag har märkt på senaste tiden är hur mycket jag har saknat att flamsa, skratta och att göra bort mig lite genom att lägga ut en film på när jag dansar - funderar fortfarande på om jag ska ta bort den, men det kommer jag INTE göra. I can't dance, but that won't stop me.
 
Bloggar ska ha sin egen touch, det ska synas att det är Viktoria Kjellin bakom varje text. Jag är taggad på 2014, det kommer bli ett sjuhelvetes år. Studenten, flytta hemifrån, jobba. Alltså wow, hallå vuxenlivet eller vad? Tänk er vad balla inlägg jag kommer göra under 2014. Från taggade bilder från studenten där jag skriker ut min glädje, till inlägg där jag gråter ut över att jag ska lämna hästarna - nu blir jag ledsen istället, det ska vi inte tänka på nu! Tänk er, 2014, ballaste året som jag någonsin kommer uppleva.


Postat av: Elsa Ohrås

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

2013-12-14 @ 14:38:56 / http://ohras.blogg.se/
Postat av: Erica


Härligt Viktoria!! Det lyser verkligen i inlägget att du är taggad och jag är ju också taggad inför 2014 men blir ju ännu mer taggad när man läser att fler är det!!! =)

haha, söta du. Energi kvar?! ^^ Jag gick och la mig i sängen efter 10 och gick upp vid 13.40 enbart för att jag skulle hinna med att köpa lite alkoholhaltiga drycker i en butik som stänger 14.00. Oh my, mina ben låg absolut kvar i sängen för jag kunde knappt gå. Men ändå är jag så envis och fortsätter ;) Ska skriva ett inlägg senare om hur löpningen idag va. Jag hoppas det ger er läsare liiite energi med =)

Men tack vare att man rör på sig, cyklar så är jag ätt utvilad ändå, jag ska nog klara av att slå klackarna i taket ikväll =D =D

Ha en underbar kväll!! Kraaam

2013-12-14 @ 15:00:06 / http://icusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: