2 bloggar som inspirerar

Publicerad 2013-12-10 15:50:00 i Inspiration 0 kommentarer

Nevnarien. Ända sedan jag började följa hennes blogg för flera år sedan blev jag fast i ett järngrepp som jag inte kan ta mig ur. Jag kan vara inne på hennes blogg i flera timmar och kolla runt på alla hennes tips, bilder, utrustning. Den här bloggen inspirerar mig varje dag. Det jag älskar med den är att ALLT finns där. Hennes organiserade länkar i sidmenyn där man hittar allt bara med ett enkelt klick.

Denna blogg stavas i n s p i r a t i o n.


 
Lina Flodins. Den här tjejen är grym. Hennes bilder får mig att vilja ställa mig framför kameran med en megacool sminkning som bara skriker ut power. Hennes bilder är lite mer extrema och det är alltid jättekul och intressant att gå in på hennes blogg då man ofta möts av något alldeles extra. Något som får inspirationen att flöda och fingrarna att klia. Man får massa inspiration till egna fotograferingar och det är vad jag älskar med hennes blogg. Hennes grymma kreativitet inspirerar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: