A list

Publicerad 2013-12-11 18:56:09 i Lär känna mig 0 kommentarer
Detta är ett rätt kul sätt att få er läsare att komma mig lite närmare!

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – 
åh, nej, vad svårt...eh....ingen som helst aning. Sry.
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – White House Down
4. Har du bra självförtroende? – Det har jag faktiskt. Eller det skiftar väldigt mycket och beror på både situation och dag. Jag skulle väl ändå kunna påstå att jag har rätt bra självförtroende, så ja!
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? –  Ha en riktig kompiskväll, med mycket skratt.
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Ha ett eget företag där hästarna har rollen. Flytta. Bli rik? Haha. Jag vet inte riktigt! 
7. Beskriv ditt drömutseende! – Kille? Detta är inget som jag sitter och tänker på direkt, haha! Brunt hår, lite små rufsigt och det där sneda sexiga leendet!
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Linn Olsson, hon utstrålar power rakt igenom.
9. Någon du har kysst – ehm, Carro?
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – nej...:(
11. Den du senast sov över hos – Oj, svårt...sover knappt hos människor då jag måste ha space. Tror att det var en som jag inte vill nämna här, haha!
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Carro
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Jag böt nyss så jag måste säga att jag är nöjd. Haha.
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis!
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Haha, åh gud. Det är många, så det är svårt att komma på just en. Alla är nog fördrängda på grund av att de var så hemska för jag kommer inte på några nu, haha...
16. Hur uppvaktar man dig? – Genomtänkt och personligt!
17. Har du rykten efter dig? – Det har man väl nästan alltid, haha. Jag har haft många rykten, men just nu skulle jag kunna säga att jag inte har det. Inte vad jag vet. 


18. Din absolut sämsta egenskap? – Stressar upp mig lätt.
19. Din bästa egenskap? – Två ord på O. Optimist och omtänksam.
20. En låt du är beroende av? – Just nu, ingen. Faktiskt. Men annars, hm... Adore you - Miley Cyrus.
21. Vad stod det i ditt senaste sms? "yes ofc"
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Carro
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Nja, ja, det går nog beroende på situation.
24. Har du kysst en kompis? – Haha, ja.
25. Hur ofta dricker du alkohol? – Just nu, inte alls ofta. Om du hade frågat mig förra sommaren hade jag sagt 5 dagar i veckan. Haha!
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Jag skulle kunna skriva så mycket här, men kan iaf säga att jag ogillar det. Samtidigt har jag dock ingen direkt extremt stark avsky. Bara jag inte blir inblandad så har jag inte så mycket åsikter om det.
27. Vad hatar du? – Egoister
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Nej, tror faktiskt inte det.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Jag tror att jag var i skolan...det är lite luddigt. Haha.
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – 57 kg. Jadå!
31. Hur lång är du? – 164 cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Kommer inte ens på någon svensk film, haha! Kollar inte på så mycket svensk film då de inte tilltalar mig. - ÅH nu kom jag på! Millennium trilogin ofc. 
33. De bästa svenska skådespelarna? – Noomi Rapace
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry Potter!!
35. Ditt humör för tillfället? – Är så jäkla glad så jag vill bjuda hem en kompis och skratta tills lungorna brinner upp.
36. En vacker person? – det finns så många så jag passar den
37.Har du instagram? – yes
38. Vem kramade du senast? – oj, ehm. Jag har faktiskt ingen aning, haha!
39. Vem träffade du senast? – Carro
40. När slog du dig senast ? – För någon timme sedan då jag halkade framlänges på isen och slog i näsan. Trodde att hjärnan sipprade ut.
 

41. Någon du vill träffa? – jag vill träffa precis alla jag känner och ge ut all min kärlek till dem
42. När grät du senast? Varför? – Igår, bara för att jag kände mig så jävla lycklig och kunde inte kontrollera mina känslor.
43. Sminkar du dig varje dag? – Gud nej.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Pappa, helt klart.
45. Är du helsvensk? – yes
47. En artist du inte gillar? – Kan inte komma på någon. Känner dem ju inte så då kan jag inte direkt ogilla någon. 
48. En artist du gillar? – MILEY CYRUS
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Hästarna
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Egen företagare.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: