Abstinens

Publicerad 2013-12-21 17:04:00 i Hästarna 0 kommentarer

Vet ni vad?
Senast jag var i stallet var i tisdags och redan på torsdagen hade jag ångest över att det var så längesen jag såg hästarna. Jag får sådan sjuk abstinens och jag känner bara en sådan längtan till att pussa på deras mjuka mular. När jag kommer hem från Linköping ska jag direkt till Walle och Alfred för att hänga upp deras julklappar i stallet och sedan ska jag rida Walle! Det bästa hade ju varit om det hade kommit massa snö och att jag tog en härlig barbacka-galopp i snön. Hur mysigt??

Jag är verkligen så tacksam över att det är jullov och att jag har all tid i världen till hästarna. Prio ett när jag kommer hem från Linköping är alltså att pussa på alla fyra mular och att göra julfint i stallet, med deras årliga julknäcken och julklappar, djuren måste också få känna på julmyset!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: