Beautiful sunset

Publicerad 2013-12-04 15:58:35 i Allmänt 1 kommentar
 
mästerfotografen Anna har tagit bilden!

Kom precis hem ifrån ett litet fotoäventyr med Anna! Det var otroligt skönt att knäppa av sig bh:n och knäppa upp skärpet på byxorna när jag kom hem, haha. Vi filmade klipp till vårat UF företag, FV photography, och ska klippa ihop en film som ett bidrag till "årets hantverk". Kvällen kommer därför tillbringas vid iMovie! Jag är grymt taggad på att klippa ihop den här filmen för vi fick så bra material! Jag stod bland annat och pratade med världens finaste sken från en solnedgång i bakgrunden, åhåhå ♥

Jag tror att jag har hittat min personliga fotograf nu ;) Anna sa i början att jag var tvungen att hjälpa henne för att hon var nybörjare, men det märktes verkligen inte. Hon tog så många fina bilder! Frågade henne om hon kunde ta kort flera gånger när jag exempelvis rider och det kunde hon, en bloggares dröm, haha ;) Nu ska jag äta och sedan ska jag sätta igång med filmen. Mår så bra idag, åh, livet ♥


Postat av: elin wahlberg

jättefin bild!

2013-12-04 @ 17:18:57 / http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: