Black & white

Publicerad 2013-12-08 20:19:43 i Fotografi - Självporträtt 2 kommentarer
 
 
 
 
 

När jag hade kollat klart på filmen tänkte jag, "jaha...nudå?". Älskar att jag börjar bli lite piggare och vill få saker gjorda hela tiden. Så då plockade jag fram stativet och tänkte testa min externa blixt som jag inte visste hur den fungerade. Haha, jag måste verkligen lära mig den! Men det kommer. Så, helt osminkad, med ringar under ögonen och knottror i hela facet ställde jag mig framför kameran. Hittade även perfekta stället att fota på!! Min vita vägg i mitt rum där jag endast behövde flytta på en spegel och fet lampa. Nu ska ni allt få bilder på bloggen!


Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

jättefina bilder!

2013-12-08 @ 20:58:47 / http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Josefin Pageryd- hästbloggen

Måste säga att jag tycker det är så kul att du bloggar, och delar med dig av olika saker :) En stor klapp på axel för alla bloggare, som dagligen delar med sig av saker som gör en glad. Det är grymt bra jobbat, så måste därför säga hur duktig du är :) Sen önskar jag dig stort lycka till med bloggen och allt i livet :) Glöm inte bort vilken fantastisk person du är! KRAM / www.pageryd.se

2013-12-10 @ 00:30:39 / http://pageryd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: