Can't sleep

Publicerad 2013-12-05 23:52:53 i Allmänt 1 kommentar
 foto anna
oredigerat och allt för att jag inte har tid att redigera, nu snackar vi!

Det var längesen jag låg i sängen på kvällen och verkligen kände "aaaaah kan inte sooova!!". Annars brukar jag springa runt rätt mycket under dagarna och därför vara trött på kvällen. Men nu, nejdu. Nu ligger jag i sängen och har slängt av mig alla kläder för att det är så varmt. Jag har en liten hatkärlek mot kvällar. De är det bästa på hela dagen, men samtidigt det sämsta. För då när det är mörkt är dagen över, man har ingen chans att göra om och göra rätt. Jag har även börjat avsky att sova, förutom på morgonen för då är sängen det gosigaste som finns i hela världen, och detta beror på att jag helt enkelt älskar livet så mycket så inte ens drömmarna kan slå det. Nu måste jag sova för jag vet att jag inte kommer bli rolig att handskas med imorgon annars, haha. Godnatt ♥

ps/ åååh nu blev jag hungrig också


Postat av: Amanda-fotoblogg

Så fin blogg du har! :)

2013-12-06 @ 07:37:08 / http://amandapaulinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: