Cozy homes

Publicerad 2013-12-14 16:12:00 i Tumblr/Pinterest 2 kommentarer
 
Jag är lite kluven i vad jag gillar i ett hem. Ena stunden gillar jag när allt är vitt och simpelt. Det ska vara mycket yta och lite av ett loft för konstnärer, förstår ni vad jag menar? Men sedan blir jag helt fast av mörkare hem, brunt, med mycket kuddar, prydnader och bara massa gosiga ljus. Just nu är det bruna hem med mycket gosiga filtar och kuddar som gäller! Förmodligen på grund av årstiden, mysvintern. Tänk er att få göra iordning sitt egna hem, längtar så mycket!


Postat av: malin

SV: tack :) jag gillar mina isiskillar väldigt mycket :) så härliga att både rida och hantera!

2013-12-14 @ 16:33:56 / http://malinsjolander.se
Postat av: Fellu

Hej !

Jag heter Fellu, jag är 13 år och gravid. I min blogg kommer jag skriva om hur det känns att vara ung och gravid och allt om skola/familj/pojkvännen.

www.litenochgravid.blogg.se

2013-12-14 @ 20:11:31 / http://www.litenochgravid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: