Dagens Åskar

Publicerad 2013-12-10 19:41:00 i Dagens pass 1 kommentar
 
Sådärja! Nu är både Walle och Åskar motionerde och jag ligger på köksgolvet och bloggar. Fick en så hemsk huvudvärk när jag red Åskar, vilket resulterade i en icke så grym känsla under passet. Han kändes även väldigt loj och i början av passet hoppade han till och gjorde några rodeo språng innan han lugnade ner sig. Några gånger hoppade han rätt upp i luften och sparkade bakut så jag kände hur korven jag åt innan stallet var på väg upp från strupen. 
 
Jag hoppas på bättre känsla imorgon då vi ska göra ett nytt försök! Nu måste jag varva ner lite och få ner både puls och huvudvärk.
 
ps/ visst har vi fått fint med lyse i paddocken? :D


Postat av: Josefin Pageryd- hästbloggen

sv; härligt att du blev så glad, det glädjer verkligen mig :) Ta åt dig av varje ord, för du själv är helt underbar. Känner inte dig, men man får en känsla via bloggen och den är gryyyyym :)

Krama om dig själv, från mig <3

2013-12-11 @ 00:43:00 / http://pageryd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: