"Ditt leende ser så äkta ut"

Publicerad 2013-12-31 00:05:54 i Fotografi - Porträtt 0 kommentarer
bilder; fanny kristoffersson
 
Igår går jag in på Fannys tumblr blogg och läser;

"So today my friend Viktoria came over for a photoshoot, so fun to catch up with her since we haven’t met for ages! I just LOVE the energy she gives, and the fact that you can see it on the pictures." 

Där hon bland annat hade lagt upp de här två bilderna. Sedan, alldeles nyss, skriver hon till mig, när jag nämner att det ser ut som att jag har kinesögon när jag ler, att jag ser så glad ut och att det ser äkta ut. Jag blir alldeles varm i hela kroppen. För mig går det inte att få en bättre komplimang. Det är verkligen det finaste man kan höra, enligt mig, och det påminner mycket om förut när jag hörde detta väldigt ofta. "Du ler hela tiden!" "Du har ett så fint leende." Det betyder väldigt mycket för mig att höra.

Sedan vill jag säga att energin tar jag av människor, jag har alltid väldigt galen energi när jag är med dig Fanny. Du ger mig en enorm energi, jag förstår det inte själv, det är något inom mig som får mig att bubbla i någon okontrollerbar lycka och glädje. Så min glädje och energi har otroligt mycket med personerna jag har omkring mig, jag är lättpåverkad, om du ger mig energi ger jag den tillbaka till dig x1000. Jag vet inte varför, men jag får även lust att hoppa upp barbacka på en galen oinriden unghäst och hoppa en bana på 1 meter baklänges när jag är med dig Fanny...hur kan det komma sig tro?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: