Egoboostmonday

Publicerad 2013-12-02 11:39:36 i Egoboostmonday 0 kommentarer
 
Hur kunde jag nästan glömma egoboostmonday? Det är ju det bästa med måndagar!
Därför lägger jag inte upp något extraordinärt denna måndag, men kanske något som hjälper dig att komma igenom denna måndag. Jag har setat på en hel lektion och förhindrat mig själv från att spy, haha, och jag luktar rutten sill på grund av att jag svettas så mycket. Men jag är inte bitter! Den här veckan känns grym, ska hem efter den här lektionen och kurera mig lite för jag vill inte göra någon annan sjuk, vill heller inte lägga en pizza på skolbänken, därför sitter jag helt själv längst ner i klassrummet, haha.

Vill bara hem och dricka te just nu. Tända lite ljus, kanske hoppa i badet och bara bli friiisk


  
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: