Full fart

Publicerad 2013-12-23 16:58:31 i Allmänt 0 kommentarer
 
Och DÄR satt jag mig ner första gången sen jag klev ur sängen klockan 6 på morgonen. Det har varit en sån där dag då man inte ens hunnit äta. Jag har inte ätit eller druckit någonting alls på hela dagen, hann inte ens äta frukost, då snackar man full fart hela dagen. Det första jag gjorde när jag vaknade var att fixa iordning morötter och knäcke till hästarnas julgran som jag satt upp i stallet, sedan rusade jag ut i den kolsvarta skogen för att "hugga", jag klippte med en fet sax (haha), två mindre julgranar till stall numero uno och dos.

Sedan gick jag ut i stall numero uno för att göra julfint där. Det blev så mycket bättre där än stall numero dos, sad but true. För när jag åkte till stall numero dos hade jag så bråttom så då var det bara att sätta upp julgranen och pynta den snabbt som satan, utanför stallet också, är rädd att den blåser bort och hamnar över hela tomten, haha. Nu står jag för världens dilemma. Ska jag rida två hästar eller fixa klart det sista till morgondagen? Har lite överraskningar och kul som som jag har planerat till imorgon, haha. Har sådan sjuk abstinens och får så dåligt samvete när det var så längesen jag red. Det har gått cirka en och en halv vecka sen sist tror jag, är det läge att få panik eller? Jag får det iaf, haha. Nu ska jag äta julskinka, frukost sådär klockan 5 på eftermiddagen, haha, nomnom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: