Godmorgon måndag!

Publicerad 2013-12-09 07:42:07 i Allmänt 1 kommentar
 
Godmorgon måndag!
Det känns helt okej med måndag, det känns sjukt bra om jag ska vara helt ärlig, för det betyder att vi närmar oss jullov! Bara 2 veckor kvar, det kommer gå sjukt fort så nu kämpar vi oss igenom det sista. När jag vaknade hade jag dock en helt annan inställning, haha. Då tänkte jag bara, nej, nu lägger jag mig under täcket och kommer aldrig resa mig igen. Men sedan åt jag frukost och fixade mig samtidigt som jag satt i sängen, under täcket, och kollade på ett Lost avsnitt. Jag har haft en otroligt skön och lugn morgon. 
 
Nu sitter jag iaf på bussen påväg till skolan! Ikväll ska Åskar ridas i mörkret och sedan ska jag nog kolla över lite plugg. Ni kommer få ett GRYMT egoboost-inlägg denna måndag, kl 10.00, be here!


Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

bara att kämpa på dom två sista veckorna :)

2013-12-09 @ 09:41:24 / http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: