Hallå?

Publicerad 2013-12-20 23:34:00 i Allmänt 0 kommentarer

Hallå? Någon där? Idag ekar bloggen tomt.
Bloggen har blivit helt bortglömd idag, jag har inte lagt en tanke på den. Sry guys ♥ Det har faktiskt varit jätteskönt då jag ofta tänker på bloggen 24/7. Jag tänker på idéer till inlägg, nya bloggdesigner, inspiration och allt sånt där som kan göra bloggen bättre. Nu sitter jag iaf här och skriver dagens första inlägg, live, i sängen i syrrans lägenhet i Linköping. Det enda vi har gjort idag är att fika två gånger, haha, och gått runt på stan. Louise har färgat mitt hår också. Jag har blivit blondin! Det är egentligen min naturliga hårfärg, så det känns skönt att vara tillbaka till när jag var en glad och sprallig 10 åring ;)

Nu ska jag plocka ut linserna, tvätta ansiktet och krypa ner i sängen. Får se om det blir någon bättre bloggning imorgon. Vi hoppas på det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: