Happy b-day mom

Publicerad 2013-12-19 16:19:58 i Fotoalbum 2 kommentarer

Jag tycker att födelsedagar är så kul! Vi har precis haft födelsedagsfika för mamma med tända ljus. Vi ska fira henne en gång till då vi ska fira henne när syrran är hemma också, på söndag eller måndag. Därför blev det endast blommor, ett kort och en Ica-köpt tårta. Kändes lite pinsamt att ställa den på bordet. När någon fyller år ska det vara 100%, inget mes! 

Det jag älskar med födelsedagar, inte bara min egen, är att det är den dagen man ska visa födelsedagen hur mycket den betyder. Det är just dens dag, ingen annans, den är numero uno. För ibland kan man lätt känna sig bortglömd bland alla 9 miljoner människor, därför är födelsedagar så viktiga att visa att du är nummer ett. Så därför går jag alltid all in på födelsedagar. 


Postat av: Kajsa

Grattis till henne!
Mysiga bilder :)

2013-12-19 @ 18:06:20 / http://kajsaochtuvas.devote.se/
Postat av: Friskey

Så mysigt det ser ut! :D

2013-12-19 @ 19:48:56 / http://friskey.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: