Hårddisk

Publicerad 2013-12-27 14:48:13 i Allmänt 0 kommentarer
jag har nog aldrig haft en så vacker och välgjord bild på min blogg
 
Vad har hänt här då? Det är faktiskt första gången jag sitter vid datorn på flera dagar. Jag har kommit in i ett mode där jag inte alls vill sitta vid datorn. Det finns så mycket annat kul att göra! Att inte sitta vid datorn har även gjort mig mer medveten om vad som faktiskt händer runtomkring mig, jag är mer i nuet, vilket är så fruktansvärt skönt. 

Igår köpte jag en hårddisk till min dator då min andra hårddisk är full och jag rensar alltid min dator i slutet på året för annars hade den dött av ansträngning, den hade nog endast pallat ett år. Det har även varit en anledning till varför jag inte har varit inne på datorn då jag ville att den skulle vila sig, haha, det är faktiskt sant. Nu har jag iaf köpt en hårddisk och jag är så glad över det! Är man tekniktokig när man blir överlycklig över att ha köpt en hårddisk för 1400 kronor? Den har större minne än min dator, så jag är rätt glad just nu, haha! Ska bli så skönt att rensa datorn från alla min 10 000 bilder som jag tagit under året. Nu i slutet har datorn som sagt varit otroligt seg, så jag är excited över att tömma den! Det är alltså det jag kommer att göra idag, rensa bilder och ta hand om min dator lite.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: