Hög ISO och låg slutartid

Publicerad 2013-12-10 12:55:00 i Fotoalbum 1 kommentar

Jag tog dessa bilder samtidigt som jag tog bilderna till andra advent. Det är så panikartat när jag får lov att ha slutartiden på 1/60 och ISO:n på 1600 för att få ljusa bilder. Även fast jag har ljus från fönstren och ett helt vitt rum. Min stackars kamera börjar bli gammal ♥

Dettta händer alltid för mig och det var en av anledningarna till varför jag böt upp mig från den kamera jag hade innan till den jag har nu. Jag tror att detta beror på att jag brukar ha kameran i stallet och därför får den i sig rätt mycket skit och framförallt damm. Nästa kamera som jag köper ska INTE få följa med till stallet. Stackars Chloe och Pelle (vadå, döper inte ni era teknikprylar? haha) 


Postat av: Sandra SG

Gud så fint julpyntat! Ser super trevligt ut!
Hoppas du har en bra dag och en fortsatt bra kväll :)

2013-12-10 @ 14:47:20 / http://sategu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: