Inspiration

Publicerad 2013-12-07 15:29:29 i Fotoalbum 0 kommentarer
 såna här bilder vill jag knäppa igen! Men i år lite bättre.
24 december 2012

Jag känner mig så inspirerad, till ALLT. För mig är det väldigt viktigt att jag är inspirerad när jag skriver (även skolarbeten), fotograferar eller ska vara kreativ. Jag tror inte att jag har varit såhär inspirerad på mer än ett år. När jag gjorde den här filmen märkte jag hur VIKTIGT det är för mig att vara inspirerad för att kunna uträtta saker. Därför är det så SKÖNT att jag äntligen känner inspirationen flöda. Just nu känner jag för en kickass fotografering, galopp på vita Walle i snön där jag har en vit klänning som flyger i vinden, en fotografering med massa häftig belysning. Jag vill jobba med häftigt och coolt ljus. Om inspirationen inte finns där när jag ska fotografera, då syns det på det jag gör. Då syns det att jag inte riktigt bryr mig hur bilderna ser ut, utan jag bara tar en bild lite nonchalant. Jag hoppas innerligt att denna inspiration är här för att stanna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: