New hair color

Publicerad 2013-12-21 13:55:00 i Ytligt 2 kommentarer

Ni anar inte vilket problem jag fick när jag skulle ta dessa bilder, haha. Jag fick möblera om, balansera kameran på något riktigt tunnt så att jag nästan fick en hjärtattack då jag var rädd att den skulle falla till marken och sedan hade jag ingen fjärrutlösare så jag fick köra på, klicka på knappen och inta pose snabbt som satan. Allt för att visa min nya hårfärg, haha! Det blev dock en helt annan hårfärg på bild, eller jag är inte säker vilken färg mitt hår är för tillfället då det ändras beroende på ljus, haha. Men det känns fräschare med ljusare hår, så jag är nöjd! 

Jag är själv i Louise lägenhet just nu för att jobba lite medan Louise och mamma går på stan. Jag har lite bildarbete som ska skickas iväg idag, jag är snart klar så då kan jag göra mamma och sis sällskap. Vad har ni för er denna lördag? Är ni klara med alla julklappar eller handlar ni det sista nu under helgen?


Postat av: Kajsa

Nu har vi startat igång Julens blogg på vår blogg!

Det är väldigt enkla regler och vi hade blivit jätteglada om just du anmälde dig! :)

Kraam!

http://kajsaochtuvas.devote.se/blogs/27769202/julens-blogg.htm#WriteComment

2013-12-21 @ 14:50:26 / http://kajsaochtuvas.devote.se/
Postat av: vilma

Du passar jätte bra med ljust hår!

2013-12-21 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: