Perfektionister är svåra att jobba med

Publicerad 2013-12-29 13:48:50 i Allmänt 0 kommentarer
 

DÄR klev jag in i dörren och satt mig i min gosiga säng. Mössan och vinterjackan är fortfarande på, fötterna fryser och mina röda händer kan jag knappt röra. Jag ska snart ut till stallet för att lastträna Åskar lite, blir arbete från marken och lastträning utan transport idag!

Ska bli skönt att få gosa ner sig i sin säng mot kvällen, föra in bilderna från dagens fotografering med Fanny och Hugur i datorn och börja med efterarbetet. Är alltid så nervös över resultatet på bilderna och jag blir aldrig nöjd, perfektionist både jag och Fanny. Hon är svår att jobba med kan jag säga när en bild raderas när endast ett litet hårstrå på huvudet sitter fel. Haha, men perfektionister är grymma. Jag är ju en så ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: