PMS och annat gosigt

Publicerad 2013-12-28 23:45:58 i Allmänt 0 kommentarer
den enda bilden jag kunde få tag på just nu

Jag vet, ingen bra uppdatering här inte! Det sköna är att jag inte blir stressad över att låta bloggen vila lite, jag uppdaterar när jag känner att jag har något roligt att skriva. Annars blir det en så pressad blogg, man tvingar ur sig saker som sedan blir nja. 

Det enda jag gör om dagarna är att motionera Åskar, äta, äta lite till och sedan löka lite framför sims eller sparka syrran på foten så att hon skriker rätt ut i 85 decibel i en mansstämma, det roliga är att jag inte ens överdriver. Jag har kommit in i något där jag gör precis det jag känner för och känner ingen press över att ta det lite lugnt eller sova till 1 om jag vill det. Nu har det dock blivit tidiga morgnar då jag har gått ut i stallet på morgonen. Morgonmys i stallet, blir det bättre än så?

Sedan får man inte glömma att jag har fått världens PMS rus de senaste dagarna. Jag har aldrig varit med om PMS, trodde att det bara var något påhittat trams. Men helvete, igår smällde jag mobilen i golvet så att hela skärmen sprack bara för att den var lite seg... Sedan var jag arg och kallade den **** och sa massa andra härliga saker. Yes, så är läget just nu! Haha. Hoppas ni har det bra så hörs vi snart igen 

Ps/ Jag har även rensat min dator på ALLA bilder och filmer! Allt är flyttat till min nya hårddisk. Min mac är helt som ny och den går supersnabbt igen, tänkte skriva "känns som att jag fött ut den ännu en gång", har sådana moderliga känslor till min teknikprylar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: