T a g g a d

Publicerad 2013-12-14 22:40:57 i Fotografi - Hästar 2 kommentarer
en bild från en fotografering i somras, får panik över loggan, haha
 
Jag har fixat lite planer för morgondagen! Det är nästan jobbigt hur taggad jag är över mina planer, haha. Jag och en kompis ska iväg på en julshow som en ryttarklubb i närheten arrangerar för att ta kort. Det ska bli så roligt! Jag blir alltid riktigt taggad över att ha saker planerat under dagen, det kan vara småsaker som att träffa en kompis, men jag blir alltid lika taggad ändå, förstår verkligen inte. Just nu är jag så taggad så jag vill bara avboka då jag känner att jag kommer få en hjärtattack och lägga mig och gråta av exaltation snart, haha! Måste andas lite, annars kommer jag vara vaken hela natten. VI HÖRS IMORGON!


Postat av: Emelie

Åh så fin bild!

2013-12-15 @ 00:11:03 / http://emeliejosefssons.blogg.se
Postat av: Ellen

Jättefin bild!

2013-12-15 @ 10:04:56 / http://ellennilsson.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: