Tisdag 17 december 2013

Publicerad 2013-12-17 14:37:00 i Allmänt 2 kommentarer

"Nu är jag äntligen hemma från skolan och ska snart ta något att äta", detta har blivit till något vardagligt, haha. Varenda gång när jag kommer hem skriver jag detta. Därför har jag inte uppdaterat så mycket idag på grund av att mina dagar i princip ser precis likadana ut. Skolan, rida, hemma, blablabla. Hur kul är det att läsa om det varenda dag? Därför kommer det bli mindre inlägg om dagarna, men jag anser att det blir en mycket bättre blogg då.

Det första jag gjorde när jag kom hem från skolan idag var att ställa mig i duschen. Det bästa jag har gjort i hela mitt liv kändes det som när jag stod där under vattnet och skrubbade mig ren. På måndagar och tisdagar är jag alltid lite extra sliten, trött och ser lite ut som en luffare, haha. Därför är det så skönt att dessa dagar äntligen är över! Imorgon är det onsdag och jag börjar 11.55, så j ä v l a skönt! Snart är det JULLOV.

Det bästa med den här dagen har varit att jag vaknade pigg och utvilad strax innan 7, bussen går halv 8, men det var helt klart värt det! Så jag har varit pigg och glad hela dagen! Inte en zombie, som jag alltid brukar vara på tisdagar, jag såg ut som en zombie, men var piggare än en, haha! Nu ska jag och mitt rentvättade hår, gosiga tofflor och väldoftande kropp kolla klart på vänner och samtidigt kolla över lite bildarbete, samma sak som dagen innan ;)


Postat av: Kajsa

Fin du är! :)

2013-12-17 @ 22:58:46 / http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: linnea

vilken fin bild!:)

2013-12-18 @ 11:44:00 / http://youthvanity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: