Alexandra Bring

Publicerad 2013-11-01 20:07:55 i Inspiration 1 kommentar
 
Bara jag som tappar det totalt när jag ser Alexandra Bring? Haha. 
Detta har blivit min nya stora inpirationskälla. Alltså kolla på henne. Tänkte försöka att inte låta som en vulgär man när jag skrev det här inlägget, men måste bara säga att hennes rumpa är så snygg. Ville lägga fram den där meningen på ett annat sätt så att det lät som att det kom från en man, men detta är inte en sådan blogg. Haha. Visst är detta motiverande? Det får mig att verkligen vilja sätta upp ett mål med min träning och satsa allt. Innan har jag bara tränat för att jag tycker att det är roligt, inget mål, utan bara kört när jag känner för det. Nu känner jag verkligen för att sätta upp ett mål och köra järnet!

Ska vi köra? Är ni med mig?! Vi kan säga att jag lägger upp ett inlägg imorgon eller på söndag på vad jag har för mål med min träning. Långsiktiga och kortsiktiga. Så gör ni samma sak i kommentarsfältet. Låter det bra? Bra!


Postat av: Josefin Norlén

Oh jävlar vilken kropp!!

2013-11-02 @ 12:48:29 / http://josefinanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: