ÅSKAR 131108

Publicerad 2013-11-08 21:13:00 i Videoklipp 2 kommentarer
 
 
Alltså kolla på honom, visst är han ändå rätt duktig? Skrattar så mycket åt att han är så lik mulle, haha! Jag hade en väldigt dålig känsla under och efter passet, men när jag kollade på filmerna såg jag verkligen hur duktig han är och det känns nu mycket bättre. Han drar gärna iväg och man måste hålla honom rätt hårt, jag gillar det inte. Inte alls. Man släpper efter för en sekund och han tar chansen att spralla runt i full kareta genom hela paddocken. Jag älskar just det, men inte att behöva ta i honom så mycket. Gillar inte bett, haha. Sedan blir han lite lat och man måste göra allt det jobbiga helt själv där uppe på ryggen, sååå frustrerande när jag vet att han är så duktig! Han kan bära upp sig så fint, men istället hänger han sig i handen, bara för att han har märkt att "matte bär ju upp hela min kropp så det är lugnt". Nu ska jag gå ut till skrutten med min lila pyjamas för att ge honom lite godnattpussar ♥ Åskar - "euw, tjejbasiller, vad äckligt"

Ps/ Alla gånger när han galopperade var det inte mitt beslut utan bara han, förutom sista, haha, min bus ♥


Postat av: Jossan

Åh vad mysigt, blir så hästsugen!

2013-11-08 @ 21:58:55 / http://morotenpeter.blogg.se
Postat av: Josefine

Haha, nej vad söt! xD <3

2013-11-09 @ 22:13:45 / http://stylebyjosses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: