Blir inte mycket värre än såhär.

Publicerad 2013-11-13 19:54:00 i Videoklipp 0 kommentarer
 

Jag har lite ångest över dagens pass med Åskar.
Får även ångest av att kolla på den här filmen som omöjligt kunde bli sämre än såhär. Men jag vill ändå lägga upp den för jag vill ha alla motgångar och framgångar med i arkivet. Åskar var inte alls så pigg i benen idag, baken var inte riktigt med honom. Sedan kom han mer framåt än uppåt i hoppen. Jag löshoppade honom alltså lite smått. Det som gjorde att Åskar gick dåligt var helt klart att jag gjorde så dåligt ifrån mig. Skäms lite (läs: mycket) över filmen, så nu är jag snäll som lägger upp det ändå, haha! 

Jag KAN inte filma och träna samtidigt, varken om jag har någon med mig som filmar eller om jag håller i kameran själv eller sätter den på en pall (som i det här fallet). Det gör mig så fruktansvärt stressad! Jag får en press på mig som säger att jag måste prestera, såhär ska det ju såklart inte vara då vi ska ha roligt. Sedan blir jag irriterad då jag alltid får med när vi gör som värst ifrån oss. Så irriterande. 

Han blir väldigt lätt förvirrad när han inte vet vad jag vill och det syns på honom hur han tvekar. För mig är det svårt att visa tydligt om jag håller en kamera i handen och det är därför jag inte ska filma när jag håller på. Men jag vill ju ha massa filmer på hur duktig han är! Om jag ändå hade fått med något av det på film, haha... Imorgon ska jag fasen hitta på något kul med honom, revansch, och då ska jag inte filma. Bara vi två, helt själva, och då ska den där underbara känslan finnas där! Ska gå ut till hästarna och ge dem lite kvällspussar nu ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: