B&W

Publicerad 2013-11-07 16:52:15 i Fotografi - Porträtt 0 kommentarer
foto jag efterarbete jag modell daniel persson


Jag hade helt glömt bort dessa bilder från gången jag fotograferade min vän till hans portfolio.
Det var tillräckligt varmt för att ta av sig tröjan, även fast det var lite kyligt, så det var ett tag sen! 

När jag kom hem från skolan somnade jag framför teven. Ett tecken på att jag har fått för lite sömn de senaste dagarna och är helt utpumpad är att jag somnar under dagen. Annars kan jag INTE sova innan senare på kvällen, inte tidigare än 9. Åkte hem från skolan efter mitt religionsprov då jag nästan somnade när jag gick, på riktigt alltså, det började svaja och jag kände hur både hjärtat och hjärnan ställde in sig på sömn. Ni vet hur det känns när man ligger i sängen och är precis påväg att somna? Så var det när jag gick! Haha. Sjukt äckligt! Nu har jag vaknat och är jätte sugen på banan, brukar få de sjukaste cravingsen. Är väldigt ofta sugen på makaroner, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: