Christmas gifts

Publicerad 2013-11-25 15:00:00 i Tumblr/Pinterest 0 kommentarer

När jag var i Linköping i helgen handlade jag ALLA julklappar!
Känns så skönt att ha det klart, och jag är även grymt nöjd med det jag köpte. Jag kommer ihåg alla de gånger jag har gett ljus till människor på grund av att jag suger (läs: sög. Kan man ens säga sög? haha) på presenter. Mina kompisar sa nästan varje gång "låt mig gissa. Ett ljus?", ljus är ju mysiga! Men det här var då, och nu är NU. Nu är jag grym på presenter, haha. Älskar att se minen på den som får presenten, älskar att ge paket, slå in paket, köpa paket, gå runt i affärer och leta rätt på något att slå in och göra till ett paket. LOVE IT. Så mysigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: