Confessions

Publicerad 2013-11-11 15:00:00 i Allmänt 2 kommentarer
 
# Jag KAN INTE locka håret. Har ni någonsin hört en tjej säga dem orden? Det går bara inte, lockarna vrider sig åt 73 olika håll...

# ALLTID innan jag börjar gråta skrattar jag. Skrattar ibland samtidigt som jag gråter också, oavsett hur olycklig jag är just då.

# När jag var mindre hade jag en period då jag gick i sömnen väldigt ofta. En gång tänkte jag gå på toa i min syrras säng, när hon låg och sov. Tur att mamma hann stoppa mig...

# Jag är en så tråkig kompis som aldrig smsar först. ALDRIG. Förutom när jag frågar om någon vill hitta på nått eller något som endast kräver ett sms från mig och sedan ett svar på det och sedan är det över. Avskyr att vara social på sms, man blir bara så stressad av det, jag får ju panik, haha. Det sms jag gillar bäst är de som gör någon glad, när jag skriver hur mycket personen betyder för mig 

# Jag har väldigt få killkompisar som inte stöter på mig. Sad but true.


Postat av: HAIDISBLOG -

åh härlig blogg du har :)

2013-11-11 @ 19:06:22 / http://www.haidisblog.se
Postat av: Sanna

haha de är faktiskt riktigt tråkigt att smsa :O

2013-11-11 @ 21:36:33 / http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: