Dark days and bright nights

Publicerad 2013-11-26 10:00:00 i Videoklipp 0 kommentarer
 
 
Jag kommer ihåg när jag var mindre när jag satt en hel dag bara för att klippa ihop film. Nu sitter jag i max en timme, för det mesta cirka 20 minuter, haha. Då hade jag inte de kunskaper jag har idag, men då orkade jag göra mitt yttersta för att få en bra film. Nu slänger jag bara ihop något och försöker inte ens göra det speciellt bra. Någon gång ska jag göra en kickass film där alla mina kunskaper exploderar, för jag vill veta var jag ligger i mitt film- samt bildskapande. Det hade varit roligt att se den där utvecklingen, för just nu gör jag usla filmer som jag endast gör på 5 min. Men vad gör det, jag gillar filmer och bilder endast för minnets skull!

Jag tänkte egentligen filma hela helgen i Linköping och klippa ihop en rolig film till er. Men det slutade med att jag inte hann filma något utan filmade istället endast när vi var på väg till Linköping. Alltså endast bilresan och i slutet, där jag står uppsnoffsad framför spegeln, precis innan vi skulle ut för att äta. På julllovet ska jag försöka koka ihop en riktigt inspirerande film, den lilla kreativitet jag har kvar kommer flöda, haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: