Godmorgon onsdag

Publicerad 2013-11-20 07:44:00 i Allmänt 1 kommentar
 
Godmorgon onsdag! Älskar onsdagar för då känner man att man börjar närma sig helg ;) även fast det är en rätt seg skoldag framför mig så är jag taggad på den här dagen! Det känns så bra att äntligen fixa till sig och känna sig lite fin, haha. Jag har varit så trött på morgonen och därför inte sminkat mig, men nu är sminket och glajjorna på. Min linsvätska är slut, därför blev det glajjor idag. Så ovant då jag alltid går med linser, men rätt skönt för synen ändå.
 
Sitter i bussen påväg till skolan nu och lyssnar på Lordes låtar, hon är så grym! bara jag som tycker att det är jätte mysigt att åka buss? Jag har åkt bil de senaste veckorna, haha, för att jag inte kommer upp ur sängen. Men nu du! Hade glömt bort hur skönt det är att sätta sig i en buss och kolla ut genom fönstret och se en rätt trött värld, men så fin. Att se hur alla startar dagen och alla möjligheter som kommer med den.
 
vi hörs mer under dagen! det kommer några tidsinställda åt er undertiden då jag är i skolan, p&k


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Jag gillar också att åka buss! :D

2013-11-20 @ 08:56:03 / http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: