Godmorgon söndag

Publicerad 2013-11-24 09:55:00 i Allmänt 1 kommentar
 
foto mams 
 
Jag vaknade för inte så längesen och jag är fixad och klar för att åka till IKEA för att äta frulle. Haha, det är som värsta hotellfrukosten där ju och louise har knappt någon mat hemma, men jag klagar inte ;)

Igårkväll gick vi runt i affärer hela dagen och sedan, hör och häpna, färgade syrran mitt hår. Det blev inte stor skillnad men ändå är jag nöjd, hade dock förväntat mig något mer radikalt. Ni ska få se ett kort på det sen, men just nu är det ett enda stort fluff så jag fick lov att sätta upp det i en bulle. Jag och mamma kom hem rätt sent från att ha skjutsat Louise till sin kille och letade då efter någon pizzeria för vi hade inte hunnit äta något på hela dagen (= hungriga = jag var arg och förbannad på allt = jag blev så arg så tillslut ville jag inte ha någon mat = jag la mig bara i sängen för att kolla på film = jag var för arg för att blogga). Men sedan när klockan var 20 i 10 sa mamma "ska vi åka till Maxi och köpa en smörgås" och dem stänger tio så jag kutar till bilen, den står något kvarter bort, slänger mig i bilen, kör iväg för att plocka upp mamma och trampar gasen i botten för att hinna innan de stänger klockan 10. Haha...vi springer in på Maxi när den är 10 i 10 och kommer ut med två sallader, dricka och en godispåse i handen. Ni anar inte hur gott det var med mat just då, jag slevade i mig min sallad på mindre än 5 minuter. Haha!

Idag åker vi hem och det känns alltid lite små sorgligt. Vi hörs kanske mer under dagen, får se om jag får tillfälle för det! Ha det bra så länge, puss


Postat av: malin

Vilka fina bilder! :)

2013-11-24 @ 16:56:54 / http://malinsjolander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: