Hästen som fruktar kameror

Publicerad 2013-11-05 19:00:00 i Fotoalbum 0 kommentarer
 
Jag brukar alltid vissla på hästarna när jag går på vägen ovanför hagarna och då jag får syn på dem. Då får Mc Coy värsta rycket och möter mig i full galopp, aw ♥ Vi kan ju ignorera det faktum att han endast ville ha mat. Haha.

Som jag tidigare nämnt är Mc Coy väldigt kamerarädd. Han gillar inte knäppet, jag tror att det påminner honom om lätet från elen i hagarna. Så varenda gång man bara riktar en kamera mot honom vänder han bort rumpan och tycker att det är jätte läskigt. När han såg att jag höll i en kamera ville han inte längre prata med mig... Han kommer i full galopp och tror att han ska få gos och mat, vilken besvikelse när han ser kamera, "åh nej inte nu igen", haha! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: