KAN INTE SOVA

Publicerad 2013-11-01 01:19:44 i Allmänt 0 kommentarer
 
 
Jag har varit rätt uttråkad nu på kvällen för jag kan verkligen inte sova! Har haft svårt att sova hela lovet, har inte alls varit trött. Känner mig lite som en typisk tonåring som vänder på dygnet helt och vaknar vid 1 på dagarna. Har bara hänt mig en gång...haha...okej, kanske lite fler... Det var faktiskt flera år sedan jag vände på mtt dygn. Jag har iaf gott upp tidigt, nu på lovet, även fast jag har somnat vid 3 på natten. High five på det!  Brukar ofta lägga mig tidigt och sedan gå upp tidigt. Hästarna ni vet ;) Under lovet har det istället blivit, i säng sent och upp tidigt. Äsch, vad gör det, jag är ju fortfarande pigg! 
 
Har gjort inlägg till kommande vecka istället för att sova, blev så full av inspiration helt plötsligt! Så nästa vecka har ni mycket att se fram emot kan jag lova ;) Många kickass inlägg och mycket inspiration. Väldigt mycket glädje och positivitet. Det gillar vi! Nu ska jag kolla på Big Bang Theory och ta ett nattsnack för nu börjar jag bli hungrig mitt i natten också, haha. Kommer nog ta ett tag tills jag är tillräckligt trött för att sova.

Vi hörs imorgon! Godnatt ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: