Laddar upp för en grym känsla.

Publicerad 2013-11-14 06:00:00 i Allmänt 0 kommentarer

Detta är ett tidsinställt inlägg eftersom jag har planerat att inte blogga idag. Tar lite ledigt för det behöver jag verkligen! Jag är alldeles tjock i huvudet av stress och därför har jag förlorat så många timmar sömn och blir då ännu mer trög i huvudet, haha. Känns lite som seg kola i hela huvudet (åh fyfan vad gott).


Just nu tar jag ut hästarna och ska mocka! (6.00, vad gör man inte för sina älskade djur)
Ska göra mitt yttersta för att få en grym känsla när jag tränar Åskar idag. Vill inte att det ska bli som passet från marken igår, låg hela kvällen med ångest bara för att det gick så dåligt, haha. När jag kommer hem från skolan ska jag ut till stallet direkt och då har solen börjat gå ner, därför tar jag mockat på morgonen. Direkt när jag kommer hem från skolan kommer jag alltså ta ut Åskar i paddocken, sätta i hörlurarna i öronen och få den där härliga känslan i kroppen. Bara vi två och ingen annan. Vi ska öva lite från marken, stick to me övningar. Laddade upp med massa inspiration igårkväll och är sjukt taggad! Hoppas på ett positivt och glatt inlägg ikväll där jag skriver hur jag och Åskar flöt ihop till en och att allt klaffade. Det känns bra i hela min kropp, så jag tror att det kommer gå bra. Jag har ett lugn nu som jag tidigare inte haft, ingen stress, bara musiken och han och jag. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: