Miley Cyrus

Publicerad 2013-11-02 15:00:00 i Inspiration 0 kommentarer
 
Jag måste bara säga att jag är helt obsessed av Miley Cyrus. Hon är så jäkla snygg och smart! Hon vill bli stor och på det sättet som hon provocerar kommer detta ske. Det är det som gör henne så smart för hon vet precis hur hon ska göra för att växa. Alla pratar om henne och det är det hon vill. Sedan att hon vågar vara sig själv är så j ä v l a underbart tycker jag. Jag tycker att man ska sluta klanka ner på folk och sluta försöka få dem till något de inte är. Många vill få en person till något annat, något de själva vill att de ska vara, även fast det inte alls är den personen. Miley Cyrus är grym! Hon vågar vara sig själv och hon vet hur hon ska göra för att lyckas.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: