Min kära filt ♥

Publicerad 2013-11-06 17:18:00 i Allmänt 1 kommentar
 
Ligger under min filt, som alltid, haha, med mina feta och mycket gosiga strumpor.
Älskar dem, det ser dock ut som att jag har gigantiska fötter, haha. Med How I Met Your Mother i bakgrunden på teven ska jag plugga religion inför morgondagens prov! Så skönt att den här veckan är över snart då det har varit deadlines varenda dag, vissa dagar flera saker till och med. Det är nu jag är så glad över att jag har blivit så grym på att planera, ligger hela tiden i fas, skönt! Hur har er dag varit? Berätta för mig, jag vill verkligen veta!

Vi hörs inget mer idag för jag kommer endast sitta med boken resten av kvällen, hörs imorgon ♥


Postat av: Kajsa

Mysigt! :)

2013-11-06 @ 23:08:08 / http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: