MIN VECKOPLANERING

Publicerad 2013-11-10 18:26:00 i Allmänt 1 kommentar
 
Jag har en så jäkla bra planering för nästa vecka. Alltid när jag gör mina planeringar delar jag in dem i 4 punkter. Dessa är märkta med "träning", "hästarna", "vardag och "to do list". Träningen är då helt enkelt min veckoträning och det som är märkt med "hästarna" är hästarnas veckoträning. "Vardag" kan vara plugg, kompisar eller andra saker som är planerat under veckan. Min vardag helt enkelt. Sedan får man såklart inte glömma min älskade "to do list", hur kan man leva utan en to do list? Där skriver jag det jag vill ha gjort under veckan, innan veckans slut ska jag ha storstädat mitt rum eller städat i min garderob, till exempel. Ska dock inte göra detta denna vecka, haha, ain't nobody got time for that.

Den här veckan har jag ingenting i skolan förutom en sak, hur skönt?? Förra veckan var smockfull med saker och detta hindrade min egen träning, samt hästarnas träning. Därför blir det hårdträning denna vecka ;) Min träning kommer fokuseras mycket på styrka, en genomkörare där jag kommer få gå runt med träningsvärk varje dag. Veckan som kommer blir det styrka och nästa blir det mer fokus på kondition! Var så längesen jag fick upp pulsen på ett annat sätt och fick springa med mina korta små ben. Hästarna och min egen träning kommer vara det som jag lägger mest tid på nästa vecka! Det kommer även vara det enda jag hinner med. När man kommer hem vid 5 om dagarna går man direkt till stallet och är hemma klockan 7, då ska jag träna mig själv och sedan måste man ju varva ner innan man intar sängen. Jag tycker att det är skönt att ha så tjockt i schemat, då går dagarna fortare och det känns som att fredagen anlänt på mindre än 30 minuter ;)

Jag hade först tänkt visa mitt schema, men jag skäms lite över att jag verkligen skriver ner de mest onödiga sakerna. Jag kan skriva saker som "15.00 bajsa", inte riktigt, men sådär hemskt onödiga saker! Det är jätteskönt för mig som blir väldigt lätt uppstressad. Blir ofta uppstressad över ingenting och måste då behandla mig själv på ett sätt som gör att jag framstår lite som en handikappad människa. Det rensar iaf mitt huvud och jag slipper bli stressad = veckan är räddad.


Postat av: zuzanna

Vilken sjukt fin blogg du har ! Älskar designen ! Kram :)

2013-11-10 @ 20:17:25 / http://nattstad.se/zuzanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: