POSITIVITETEN BLÄNDAR

Publicerad 2013-11-13 18:00:00 i Bloggen 0 kommentarer
foto mams
 
Alltså, även fast jag älskar att lägga upp inspiration i form av peppande ord och listor, måste jag nog lugna ner mig. Jag har så många peppande inlägg på lager i utkastet, men om jag fortsätter att peppa med inspirerande ord och positivitet som gör din dag bättre - hur kan man ens få för mycket av det? - blir det ju inget speciellt när det väl kommer sådana inlägg, som egoboostmonday exempelvis. Om jag ger er egoboost varenda dag ser man ju aldrig fram emot den där måndagen då man får gå in på letsriskourlives.blogg.se och bli peppad på en ny vecka! Därför ska jag försöka lugna ner mig med min positivitet, haha, iaf tona ner det lite ;)

Bloggen har blivit en plats där jag alltid tänker positivt. Detta har gjort att mitt liv strålar mer positivitet. För, som jag ofta säger, visst blir allt mycket bättre bara man tänker positivt? Bloggen har fått mig att göra det, jag vill utstråla positivitet och inspirera människor till att få en positivare inställning till livet. Detta har bloggen hjälpt mig med och med min ändrade positiva inställning till livet kan jag nu påverka och inspirera. 

Men jag ska försöka spara på krutet till måndagarna och slå på stort med egoboost då istället ;) Men utifrån det kommer bloggen fortfarande utståla positivitet, det kommer jag aldrig ta ifrån den, eller mig själv! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: