Rätt bra måndag ändå

Publicerad 2013-11-18 16:56:00 i Allmänt 2 kommentarer
 
Hej! Hur har er dag varit såhär långt?
Även fast jag har gått lång dag idag till 10 över 4 och kom hem nu efter att ha hängt i skolan heeeela dagen så är det grymt bra med mig! Alltså dagarna går så sjukt fort, den här dagen bara ven förbi. Jag har satt upp håret i en slarvig bulle, dragit av mig kjolen och strumpbyxorna och ersatt dem med mjukisbrallsen och nu ska jag få i mig nått att äta innan jag springer ut på en springrunda i mörkret för att göra min del av veckans challenge som jag la upp tidigare. En lugn och soft dag helt enkelt. Även fast det är måndag så kan jag säga att jag är lite kär i den här dagen. Kanske för att jag precis kom hem och ska äntligen få stoppa in lite mat i munnen, eller för att jag helt enkelt ser positiva saker i allt det som anses jobbigt. För om man tänker positivt om dessa saker så blir det ju inte längre jobbiga saker, right? 

Där avbryter jag för nu ska jag äta! ♥
 


Postat av: FlizanLizan

sv: ja det e mitt favorit pass hehe :P
allt bra med dig idag? :D

2013-11-18 @ 18:13:48 / http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: frida

SV; åh tack snälla! (:

2013-11-18 @ 18:17:21 / http://imadreamer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: