Rätt bra måndag ändå

Publicerad 2013-11-04 16:49:00 i Allmänt 0 kommentarer
 sitter i bilen påväg hem från skolan
 
Det enda jag vill skriva nu är "så jäkla drygt att sluta 10 över 4 en måndag, komma hem 5, och när man kliver ut från skolan är det redan mörkt ute". MEN det tänker jag inte göra. När jag stoppade mig från att skriva det tänkte jag till och kände att det inte är så farligt. Mamma har gjort iordning soppa och pappa har bakat bröd som jag ska äta när jag kommer hem. Sedan ska jag göra det mysigt hemma med tända ljus, dammsuga och göra det rent och fräscht! Tanken är att jag ska hinna plugga lite för morgondagens prov och träna också. Får se hur mycket jag hinner innan jag ska iväg till Walle för att rida honom med Madde på söt-Alfred. Har ett paket att hämta på posten också, hur kan man inte älska den här dagen?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: