Sluta leta efter lyckan, finn den i det du redan har.

Publicerad 2013-11-06 10:00:00 i Texter 0 kommentarer
 
Jag tror att de flesta försöker att finna lyckan. De tänker "när jag har körkort, flyttat härifrån och skaffat mig mitt eget liv kommer jag äntligen bli lycklig", men jag tror inte att det funkar så. Jag tror inte på att lycka kommer ifrån vad du har eller vem du är, inte ens ifrån vad du gör med ditt liv. Jag tror att allt kommer ifrån vad du tänker på. Positivt tänkande och optimism leder till ett lyckligare och gladare liv. Sluta leta efter lyckan, sluta vänta på att den ska komma genom ett körkort eller en flytt. Se vad du har här och nu och se hur grymt ditt liv är! Du har så mycket att vara lycklig över. Embrace it. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: