Tisdag 5 november 2013

Publicerad 2013-11-05 09:51:15 i Allmänt 0 kommentarer
 
gosade med dessa små igår när jag var i stallet och red Walle, alltså sötnosar ♥ 
 
Godmorgon - 4 timmar efter jag gick upp från sängen!

Det var så segt att kliva upp ur sängen idag, mest för att jag frös så sjukt mycket. Det är skönt att sova med liten, kylig och lätt pyjamas när man går och lägger sig på kvällen, men jag ångrar mig alltid på morgonen när jag ska kliva upp. Jag vaknade mitt i natten och hade helt plötsligt mobilen i handen, vet ej om det var en reflex men helt plötsligt tog jag upp twitter och tänkte skriva ngt. Men mitt i allt somnade jag, skadad av alla sociala medier? Svar, ja. Haha.

Idag har jag faktiskt inga planer alls, rätt skönt då gårdagen flöt på som bara den. Pressade in så mycket saker som jag fick skynda mig med för att hinna med. Haha. Så det blir skönt att bara komma hem, ut på en springrunda, slötitta lite på teve, plugga osv! Ska försöka knäppa lite snygga kort med min systemis idag också, alldeles för lite systemisbilder och för mycket mobilbilder, måste ändras snarast! Vi hörs senare, hoppas ni får en bra tisdag 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: