Torsdag 7 november 2013

Publicerad 2013-11-07 08:38:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Godmorgon!
 
Kom till skolan för cirka 30 minuter sedan och har varit nära på att svimma för att jag är så fruktansvärt trött. Alltså herreGUD. Jag gick till mitt skåp och håller på att somna medan jag går. Lite trött?

Mår ni bra? Är ni också lika trött som jag? Jag brukar alltid bli så jäkla trött i slutet av veckan, man känner då att man har tagit ut sig rätt mycket i början, ska bli så skönt med helg! På lördag åker jag till Stockholm för att shoppa med sis och mamma så jag vill bara att det ska bli helg nuuuu. Har lagt upp lite tidsinställda under dagen, kommer hem sent idag IGEN. Men det gör inte så mycket för mig, det är ändå rätt mysigt att komma hem när det har blivit mörkt ute för då kan man krypa under filten (i varenda inlägg kommer filten upp) och kolla på film, samt plugga lite. Måste kila, hörs!    
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: