Vinterjackan är på

Publicerad 2013-11-27 11:50:00 i Ytligt 0 kommentarer
 
Tjena! Läget? Nu har jag tid att snacka lite med er och lägga upp lite kamerabilder! Vi har hål i två timmar på onsdagar så då tog jag och Carro med min kamera ut på en promenad, då tog även Carro lite bilder på mig. För att blanda in lite bättre bilder bland alla mobilbilder. 

Jag tog på mig de varmaste kläderna jag kunde hitta idag, haha. Igår frös jag så mycket och det ville jag inte göra idag, avskyr kyla, så då tog jag på mig min feta stickade tröja och stora vinterjacka, haha! Det är på gränsen av perfekt och att svettas ihjäl. Bättre det än att frysa iaf!

Ni får fler bilder senare för nu måste jag gå till mattelektionen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: