Alla trycker på F5 NU

Publicerad 2013-10-31 20:33:00 i 2 kommentarer
 
 
Och nu har jag återigen bytt design på bloggen! Visst blev det snyggt?! Älskar den ♥ Älskar när det är vitt och stilrent! Ska såklart inte ta åt mig äran för designen då jag tog den från sannasrum, grym tjej. Det finns så många grymma tjejer där ute, varför har jag gjort mina designer själv i alla dessa år? Haha. Har tröttnat på det så mycket för jag blir ändå aldrig nöjd och vill därför byta efter en vecka. Men nu gör det inget om man vill byta på en gång för det tar en max 15 min att hitta en snygg gratis design och sätta in den i kodmallarna! 

Uppdatera med F5 några gånger, såg att det inte riktigt såg ut som det skulle. Hoppas att det fixar sig snart! 


Postat av: Friskey

sv: absolut! Säg till när du följer mig + nr så lägger jag till dig :)

2013-10-31 @ 20:46:42 / http://friskey.horseworld.se
Postat av: Milina Salihodzic

Fint :)

2013-10-31 @ 23:32:37 / http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: